Konverzija je posao marketinga.
Mogu ti pomoći povećati vidljivost na Googleu organskim i plaćenim putem.
SEO optimizacija
– optimiziranje web sadržaja za Google tražilicu i korisnike, odnosno pozicioniranje web-stranice na Google tražilici
– pisanje SEO članaka (optimizirani članci za Google tražilice na određene teme)
– istraživanje tržišta i ključnih riječi
– izrada mjesečne analize kako bi pratili napredak
CIJENA: od 800 EUR.
SEO audit
– izrada detaljne analize web-stranice s konkretnim uputama za poboljšanje
CIJENA: od 200 EUR.
Google oglašavanje
– istraživanje ključnih riječi i tržišta
– optimizacija kampanja
– izrada landing (prodajne) stranice
– izrada mjesečne analize kako bi pratili napredak
CIJENA: od 500 EUR.
Česta pitanja
Što je SEO optimizacija?
Jednostavno rečeno, SEO optimizacija je način na koji tvoja web-stranica može postati vidljiva na Google tražilici i tako ti dovesti više prometa.
Što je SEO audit?
SEO audit je detaljna i cjelokupna pismena analiza za tvoju web-stranicu s konkretnim uputama za poboljšanje.
Koja je razlika između plaćenog i organskog dosega?
Organski doseg je broj posjetitelja koji su vidjeli tvoju stranicu na Google tražilici i kliknuli na nju, dok je plaćeni doseg onaj broj korisnika koji su kliknuli na naš plaćeni oglas.
Kada se vide rezultati SEO optimizacije?
Od 3 do 6 mjeseci.
Koliko košta Google oglašavanje?
Google oglašavanje radi na principu plaćanja po kliku. Cijena ovisi o više čimbenika, a neki od njih su relevantnost ključnih riječi, oglasa i odredišne stranice, quality score, konkurencija, optimizacija.
Koja je razlika između search i display oglasa?
Search oglasi su tekstualni oglasi koji se pojavljuju na Google tražilici. Display oglasi su slikovni oglasi (banneri) koji se pojavljuju na stranicama koje koriste AdSense.
Koje su prednosti google oglašavanja?
Prednosti Google oglašavanja su u tome što oglas prikazujemo ciljanoj skupini ljudi (koji guglaju to što mi imamo) i plaćamo samo kad netko klikne na naš oglas.
Koja je razlika između Facebook i Google oglašavanja?
Razlike između Facebook i Google oglašavanja su brojne (doseg, ciljanje, vrste oglasa) te je najbolje kombinirati oboje za što bolje rezultate.
Javi se za besplatne konzultacije
Pošalji mi poruku i javit ću se u najkraćem mogućem roku.