Konverzija je posao marketinga.

Mogu ti pomoći povećati vidljivost na Googleu organskim i plaćenim putem.

SEO optimizacija

– optimiziranje web sadržaja za Google tražilicu i korisnike, odnosno pozicioniranje web-stranice na Google tražilici
– pisanje SEO članaka (optimizirani članci za Google tražilice na određene teme)
– istraživanje tržišta i ključnih riječi
– izrada mjesečne analize kako bi pratili napredak

CIJENA: od 800 EUR.

SEO audit

– izrada detaljne analize web-stranice s konkretnim uputama za poboljšanje

CIJENA: od 200 EUR.

Google oglašavanje

– istraživanje ključnih riječi i tržišta
– optimizacija kampanja
– izrada landing (prodajne) stranice
– izrada mjesečne analize kako bi pratili napredak

CIJENA: od 500 EUR.

Česta pitanja

Jednostavno rečeno, SEO optimizacija je način na koji tvoja web-stranica može postati vidljiva na Google tražilici i tako ti dovesti više prometa. 

SEO audit je detaljna i cjelokupna pismena analiza za tvoju web-stranicu s konkretnim uputama za poboljšanje. 

Organski doseg je broj posjetitelja koji su vidjeli tvoju stranicu na Google tražilici i kliknuli na nju, dok je plaćeni doseg onaj broj korisnika koji su kliknuli na naš plaćeni oglas.

Google oglašavanje radi na principu plaćanja po kliku. Cijena ovisi o više čimbenika, a neki od njih su relevantnost ključnih riječi, oglasa i odredišne stranice, quality score, konkurencija, optimizacija.

Search oglasi su tekstualni oglasi koji se pojavljuju na Google tražilici. Display oglasi su slikovni oglasi (banneri) koji se pojavljuju na stranicama koje koriste AdSense.

Prednosti Google oglašavanja su u tome što oglas prikazujemo ciljanoj skupini ljudi (koji guglaju to što mi imamo) i plaćamo samo kad netko klikne na naš oglas. 

Razlike između Facebook i Google oglašavanja su brojne (doseg, ciljanje, vrste oglasa) te je najbolje kombinirati oboje za što bolje rezultate.

Javi se za besplatne konzultacije

Pošalji mi poruku i javit ću se u najkraćem mogućem roku.

Scroll to Top